Stylianos MystakidisΟ Στυλιανός Μυστακίδης είναι διεθνώς βραβευμένος Ειδικός Τηλεκπαίδευσης και Εικονικών Κόσμων στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Διαθέτει πολυσχιδή εμπειρία στον διδακτικό σχεδιασμό, την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού και πλατφορμών, την υλοποίηση και τη διαχείριση έργων και προγραμμάτων παραδοσιακής, εξ’ αποστάσεως και υβριδικής εκπαίδευσης.

*  BSc & MSc, Bachelor’s and Master’s Degree in Mechanical Engineering (National Technical University of Athens)
*  Certified Moodle E-Learning platform Modification Professional
*  Certified E-learning Course Professional Designer & Teacher (Open University of Catalonia)
*  Certified Virtual Worlds Professional Designer, Developer and Teacher (University of Washington)
*  Certified Gamification Designer (University of Pennsylvania)
*  PMP ® Project Management Professional Certified (www.pmi.org)

Διδάσκει ως Adjunct Faculty (ΣΕΠ) και έχει συνεργαστεί με Ελληνικά, Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα πανεπιστήμια.

*  Πανεπιστήμιο Πατρών
*  Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ)
*  Open University of Catalonia
*  University of Washington
*  University of Barcelona
*  University of the West of England

Διαθέτει διδακτική εμπειρία άνω των 3000 ωρών ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων. Επίσης έχει εμπειρία διοίκησης εκπαιδευτικών οργανισμών και υλοποίηση εθνικών και Ευρωπαϊκών έργων εκπαιδευτικής καινοτομίας. Έχει εργαστεί επίσης ως υπεύθυνος Ευρωπαϊκών Έργων, εψηφισμένο μέλος Διοικητικού Συμβουλίου διεθνούς μη-κυβερνητικής οργάνωσης (ΜΚΟ).

Του έχουν απονεμηθεί εθνικά και διεθνή βραβεία για την καινοτόμο και αποτελεσματική χρήση ανοικτής εκπαίδευσης και τρισδιάστατων εικονικών περιβαλλόντων μάθησης.

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις και Παρουσιάσεις:
  • Mystakidis, S. (2013). 3d Virtual Immersive Learning Environments: Opportunities for Learning Innovation. [Textbook]. Case Study authored for the Open University of Catalonia.
  • Kostopoulos, K., Giannopoulos, K., Mystakidis, S. & Chronopoulou, K. (2013). E-learning through Virtual Reality applications. The case of Career Counseling. 20th International Conference on Learning, Rhodos, Greece, 11-13 July 2013.
  • Kostopoulos, K., Giannopoulos, K., Mystakidis, S. & Chronopoulou, K. (2012). Virtual Reality applications in Career Counseling. International Scientific Hellenic Society of Counselling and Guidance Conference, Pireus, Greece, 8 December 2012.
  • Lampropoulos, N., Mystakidis, S., Reinhardt, R. & Tolis, D. (2012). Immersive Worlds for Learning eXperience+: Engaging users in the zone of proximal flow in Second Life. EADTU 25th anniversary conference 2012.The role of open and flexible education in European higher education systems for 2020: new models, new markets, new media, Paphos, Cyprus, 27-28 September 2012.
  • Mystakidis, S. (2012). Total Language Training: How Virtual Worlds will define the Future of Language Learning. 6th SLanguages conference, Second Life, 28-30 September 2012
  • Lampropoulos, N. & Mystakidis, S. (2012). Learning Experience+ within 3D Immersive Worlds. Federated Conference on Computer Science and Information Systems conference, Wrocław, Poland, 9-12 September, 2012.
  • Hill V. & Mystakidis S. (2012). Maya Island Virtual Museum. 18th International Conference on Virtual Systems and Multimedia. Virtual Systems in the Information Society, Milan, Italy, 2-5 September 2012. IEEE
  • Mystakidis S. & Gadler-Pratt A. (2012). iHUB: Fast Track Virtual Worlds Education – Best Practices of Instructional Design, Development of 3D Learning Environments and Teaching in Virtual Worlds. Federal Consortium for Virtual Worlds. Inspire the Future, Washington D.C., USA, 16-18 May 2012. NDU
  • Mystakidis, S. (2012). Tapping the Potential of Open Blended Courses in Virtual Worlds. Virtual Worlds Best Practices in Education Conference 2012, Second Life, 15-17 March 2012.
  • Mystakidis S. (2008). Engineers 2.0 – Web 2.0 tools for Engineers Handbook. E-Engineers Program
Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας: