Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • Αναγνωρίζουν τις τεχνολογίες μάθησης και να αντιλαμβάνονται τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του Ασύγχρονου & Σύγχρονου e-learning, καθώς και της Μικτής Μάθησης (Blended Learning)
  • Εφαρμόζουν στην πράξη τις βασικές αρχές της Νευροεπιστήμης (Neurosience), της ΝευροΔιδακτικής (NeuroDidactics) και του Brain Based Training στο e-Learning/Blended Learning
  • Διενεργούν πρακτικά και ουσιαστικά την Ανάλυση Εκπαιδευτικών Αναγκών στο e-Learning, εφαρμόζοντας κατάλληλα εργαλεία και τεχνικές
  • Θέτουν τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς στόχους (Επίπεδα Γνώσεων, Δεξιοτήτων, Συμπεριφοράς) και να προσαρμόζουν ανάλογα τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό (e-learning, Blended Learning)
  • Χρησιμοποιούν με άνεση τις πλατφόρμες Ασύγχρονης Ηλεκτρονικής Μάθησης (Asynchronous e-Learning)
  • Σχεδιάζουν προγράμματα με επιλογή τεχνικών εκπαίδευσης ή και με συνδυασμούς ανάλογα με τη μέθοδο (e-learning, Blended Learning)
    • Βιντεοπαρουσιάσεις (Βίντεο εκπαιδευτή & Παρουσίαση με Αφήγηση/Narration)
    • Microlearning
    • Ανεστραμμένη Τάξη (Flipped Classroom)
    • Screen Recording για εκπαίδευση τεχνικών αντικειμένων
    • Συνδυασμό των τεχνικών
  • Σχεδιάζουν (Instructional Design) και να δημιουργούν με διακριτούς βαθμούς δυσκολίας, βασικό ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό
  • Χρησιμοποιούν με άνεση τις πλατφόρμες Σύγχρονης Ηλεκτρονικής Μάθησης (Synchronous e-learning) για τη διενέργεια Webinars ή/και Web conferencing)
  • Εφαρμόζουν πρακτικούς τρόπους αυτο-αξιολόγησης, αξιολόγησης των εκπαιδευομένων μέσω e-quizzes, αλλά και αξιολόγησης του αποτελέσματος της εκπαίδευσης
  • Ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στη μάθηση, όπως το Social Learning και το Gamification