Οι στόχοι του προγράμματος
Με τη λήξη του προγράμματος θα πρέπει οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να :
- Αντιλαμβάνονται τη δυναμική του οράματος και των στόχων του οργανισμού και να καθορίζουν τον αντίστοιχο δικό τους ρόλο (strategy alignment) για την επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων
- Διαχειρίζονται την αλλαγή και τις συνθήκες του εξωτερικού περιβάλλοντος (Change Management)
- Αντιλαμβάνονται τη δύναμη της ορθής Στοχοθέτησης και το ρόλο των PIs & KPIs στη διαχείριση της απόδοσης
- Διαχειρίζονται την απόδοση των εργαζομένων με Διοίκηση μέσω Στόχων (Management By Objectives, MBO) και θετική παρακίνηση
- Δίνουν θετική ανατροφοδότηση (Feedback)
- Αναπτύσσουν τις ηγετικές τους ικανότητες σε όλα τα επίπεδα ιεραρχίας (από τη διοίκηση μέχρι το personal leadership των εργαζομένων) ακολουθώντας το μοντέλο του Situational Leadership
- Αναγνωρίζουν τους τύπους συμπεριφοράς του εαυτού τους και των συνεργατών και να επικοινωνούν έξυπνα εφαρμόζοντας ψυχολογικά μοντέλα συμπεριφοράς (αυτοδιαγνωστικό τεστ DISC)
- Επιδεικνύουν συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας
- Επιδεικνύουν ικανότητες ενεργητικής ακρόασης
- Επιδεικνύουν θετική στάση και συμπεριφορά
- Εφαρμόζουν τη Solution Focus Approach: ουσιαστική αντιμετώπιση αντιρρήσεων και δύσκολων πελατών
- Δημιουργούν, διαχειρίζονται και διοικούν ομάδες με στόχο την ουσιαστική συνεργασία και τη βελτίωση της απόδοσής τους
- Διαπραγματεύονται με ευελιξία για τη μέγιστη απόδοση (Αυτοδιαγνωστικό Τεστ για το Στυλ Διαπραγμάτευσης και επίλυσης συγκρούσεων)
- Εφαρμόζουν στην πράξη όλα όσα διδάσκονται με βάση αναλυτικά case studies (τα οποία θα δημιουργηθούν με βάση πραγματικές και ρεαλιστικές καταστάσεις του οργανισμού)